გაკვეთილის გეგმები


სამოდელო გაკვეთილის გეგმა
 საგანი: ქართული ენა ლიტერტურა
 სწავლების საფეხური/კლასი: მე -3
მოსწავლეთა რაოდენობა:21
 გაკვეთილის თემა: ვაჟა ფშაველას ,,ია’’
 გაკვეთილის მიზანი: მხატვრული ტექსტის კითხვა , გაგება-გააზრება. წაკითხულის მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა. პარალელის გავლება  შესწავლილ ტექსტებთან  და  ცხოვრებისეულ  საკითხებთან. კრიტიკული აზროვნების განვითარება საგანთაშორის კავშირი ქართული ენა ბუნებისმეტყველება
ენობრივ მასალაზე დაკვირვება. ზედსართავი სახელების გამოყენებით დავახასიათოთ ია. ორთოეპიისა და ორთოგრაფიის ჩვევების გამომუშავება. კითხვის და წერის სტრატეგიების დაუფლება. N აქტივობის აღწერა გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები სასწავლო რესურსები დრო (წთ) 1 განწყობის შექმნა სასიამოვნო კომპლიმენტებით უქმნიან ერთმანეთს განწყობას,მასწავლებელი აცნობს გაკვეთილის თემას და მიზანს. მეთოდი ჩვენს გულებშიც მოვიყვანოთ გაზაფხული, წყვილები 1-2წუთი. 2 წინარე ცოდნის გააქტიურება:გავიხსენოთ პოეტი რომელსაც განსაკუთრებით უყვარდა ბუნება. -სად და როდის დაიბადა ვაჟა ფშაველა. -რა იყო მისი ნამდვილი გვარი სახელი. -გავიხსენოთ ვაჟა ფშაველას ნაწარმოებები რომლებიც ვისწავლეთ. - ძირითადად რა არის ვაჟას ნაწარმოებების თემა. -როდის გარდაიცვალა ვაჟა ფშაველე. -რა ინატრა ვაჟამ სიკვდილის წინ? - სოკრატული მეთოდი(კითხვა -პასუხი) მთელი კლასი 4-5 წუთი 3 გონებრივი რუკის შევსება. მოსწავლეებს ვთხოვ დაახასიათონ ვაჟა ფშაველა. მოსწავლეთა ნააზრევის დაფიქსირება სტიკერებზე. მთელი კლასი ფერადი სტიკერები, გონებრივი იერიშის რუკა. 2წუთი მასწავლებელი მოსწავლეებს აცნობს გაკვეთილის თემას და მიზანს,ავსებინებს კლასტერულ რუკას იის შესახებ. ინფორმაციის თვალსაჩინოდ ორგანიზების მიზნით გაზაფხულის მახარობლის იის მახასიათებლები ჯგუფდება სხვადასხვა კატეგორიაში და განაწილდება სქემაში მოსწავლეები სტიკერებზე აფიქსირებენ თავიაანთ მოსაზრებებს და აწებებენ კლასტერულ რუკაზე. ინფორმაციის თვალსაჩინოთ ორგანიზება. მთელი კლასი კლასტერული რუკა და სტიკერები. 10წუთი 5. პოეზიის 5 წუთი. მოსწავლეები წარმოადგენენ ვაჟა ფშაველასადმი მიძღვნილ კლიპს პარალერულად მიმდინარეობ სლაიდ შოუს ჩვენება. მხატრული კითხვა. 7-8 მოსწავლე. პროექტორ, ბუკი, 4-5წუთი 6 სქემის შევსება: ვიცი , ვისწავლე , მინდა ვიცოდე. შეფასების სქემა მთელი კლასი. დაფა , ცარცი. 1-2 წუთი 7. ტექსტის წაკითხვა მასწავლებლის მიერ, სათანადო ინტონაციით და გამომეტყველებით. საჩვენებელი კითხვა. მთელი კლასი სახელმძღვანელო. 8 მოსწავლეები ნაწილ-ნაწილ კითხულობენ ტექსტს. ყურადღება მახვილდება ძნელად გასაგებ და წარმოსათქმელ სიტყვებზე.(ორთოეპიასა და ორთოგრაიაზე.მუშაობა.) ძნელად წარმოსათქმელი და უცხო სიტყვების განმარტება. მთელი კლასი სახელმძღვანელო დაფა, ცარცი. 6 წუთი.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

კომპლექსური დავალებები

https://www.youtube.com/channel/UCH9Fh-JgnRaYylXG9_sD9Jg/videos